Av:
Heather Rogers
Denne er utsolgt. Send oss en e-post så kan vi se om vi kan hjelpe deg likevel.
Tips en venn om denne boka:
Dagens forbrukere tilbys i stadig større grad "grønne" produkter - økologisk mat, biodrivstoff og økovennlige biler og hjem. Implisitt i markedsføringen ligger et løfte om at vi kan stoppe den globale oppvarmingen. Men, spør Heather Rogers i denne boka, er dette sant? Rogers oppsøker virkeligheten bak mye det såkalt miljøvennlige markedet og avslører at en del fører oss bort fra enn nærmere løsningene. En bok som kombinerer økonomi, politikk og miljøjournalistikk, og som fremmer nye synspunkter i debatten om hvordan miljøet kan beskyttes.
"The climate crisis is far too urgent to squander another decade on false solutions. This carefully researched, deeply human, and eminently sensible investigation arrives just in the nick of time. Let's hope it inspires a radical course correction." - Naomi Klein
Utgivelsesår: 2012
Forlag: Verso
Innbundet: nei
Sidetall: 278
Isbn nr.: 9781844679010
Språk: UK
Emneord:
Klima
Legg produktene du ønsker i handlekurven og gå til kassen for å betale.
Du kan også lagre handlelister til senere bruk - eller dele dine lister med andre.
Les våre betingelser.
Vi godtar
Eller vi kan sende faktura.