Denne er utsolgt. Send oss en e-post så kan vi se om vi kan hjelpe deg likevel.
Tips en venn om denne boka:
I det moderne forbrukersamfunnet hvor varer skaper stadig nye behov, er den nytende konsumenten stadig på schizoid kollisjonskurs med egne politiske og sosiale overbevisninger, hevder Barber (forfatter av Jihad v. McWorld): Det frie marked undergraver det voksne mennesket gjennom konkurransens grenseløse dreining mot det infantile. Gjennom en sosiologisk studie av den nye pubertale kulturen, avdekker Barber de konsekvenser den økonomiske liberalismen vil ha for andre liberale kjerneverdier som frihet og borgerrettigheter.
Utgivelsesår: 2007
Forlag: Norton
Innbundet: ja
Sidetall: 406
Isbn nr.: 9780393049619
Språk: UK
Emneord:
Økonomi
Legg produktene du ønsker i handlekurven og gå til kassen for å betale.
Du kan også lagre handlelister til senere bruk - eller dele dine lister med andre.
Les våre betingelser.
Vi godtar
Eller vi kan sende faktura.